Ergonominė biuro kėdė „ErgoMaster”, pilka
Su atrama galvai, Su atrama juosmeniui, Su porankiais, Su ratukais
Aliuminio lydinys, Nailonas, Plienas, Poliesteris, Poliuretano putos
Perkate didesnį prekių kiekį?
Didesni užsakymai – geresni pasiūlymai! Pasitarkite su mūsų komanda dėl išskirtinių nuolaidų.
Aprašymas
Ergonomika prasideda čia
Susipažinkite su ErgoMaster – premium klasės ergonomijos ir rafinuoto dizaino sinergija.

Inovatyvi 3D galvos atrama
Penkių centimetrų aukščio reguliavimas ir 30° pasukimo mechanizmas leis galvai ilsėtis natūralioje padėtyje.

Anatominė putų sėdynė
Ergonomiškai profiliuota sėdynė tolygiai paskirsto svorį ir užtikrina komfortą visą dieną.

Multi‑tilto atsilenkimas
Pasirinkite 90°, 115° arba 135° fiksaciją – pritaikykite atlošą darbui arba poilsiui.

Kelnojama juosmens atrama
Keturių padėčių aukštyn–žemyn reguliavimas leidžia tiksliai pritaikyti atramą stuburui.

Sėdynės gylio kontrolė
5 cm diapazonas leidžia pritaikyti kėdę pagal jūsų kūno proporcijas.

Visapusiški 3D porankiai
4 cm slinktis, 7 cm pakėlimas ir 18° pasukimas garantuoja idealią rankų padėtį.
Ilgos darbo valandos vargina nugarą, o įkyrūs ratukai blaško dėmesį ir palieka žymes ant grindų. ErgoMaster grąžina ramybę: paminkštinti ratukai rieda tyliai be įbrėžimų, o ergonominė konstrukcija išlaiko taisyklingą laikyseną.
Patikrinta kokybė
200 000 TÜV testų
Griežčiausiose Europos sertifikavimo laboratorijose.
150 kg max apkrova
Aliuminė bazė užtikrina patvarumą ir ilgaamžiškumą.
150 000 ratukų ciklų
Paminkštinti PU ratukai atlaikė 150 000 ciklų testą, tyliai rieda, nebraižo grindų ir nenutrūksta.
Kiekviena detalė atrinkta taip, kad jūsų darbo diena būtų be kompromisų – prabangios medžiagos susitinka su aukščiausiu funkcionalumu.
Dažniausiai užduodami klausimai
Taip, prekę galite grąžinti per 30 dienų nuo pirkimo.
Bet jei praeis daugiau laiko – vis tiek kreipkitės, ir mes įvertinsime grąžinimo galimybes.
Kviečiame užsukti pas mus Vilniuje Kareivių g. 2B ir padėsime išsirinkti.
Taip, galime. Dirbame su SABIS sistema.
Nuo 2025 m. sausio 1 d. visi viešosios įstaigos pirkimų dokumentai (sąskaitos faktūros) privalo būti laiku įkeliami į SABIS sistemą. Šis reikalavimas taikomas visiems pirkimams, siekiant užtikrinti skaidrumą ir tinkamą atitiktį teisės aktų nuostatoms.
Taip, išrašome išankstines sąskaitas faktūras.
Monika (įsigijo produktą) –
Labai patogi, kokybiška. Greitas pristatymas.
Nijolė (įsigijo produktą) –
Puiki kėdė, ačiū
Rosita (įsigijo produktą) –
Labai patogi, kokybiška kėdė. Greitas pristatymas.
Kėdė ergo master (įsigijo produktą) –
Tobula kas telpa į šį žodį. Po ilgų ieškojimų džiaugiuosi atradau ko norėjau : patogumo, funkcionalumo ir komforto. Kaina atitinka kokybę ir dar daugiau.
Vaidas –
Naudoju virš pusę metų, jaučiasi kaip kokybiška kėdė 5/5.