Ergonominė biuro kėdė „ErgoBalance”, juoda
Perkate didesnį prekių kiekį?
Didesni užsakymai – geresni pasiūlymai! Pasitarkite su mūsų komanda dėl išskirtinių nuolaidų.
Aprašymas
Biuro kėdė su atlenkiamais porankiais
Ar jums kyla geriausių idėjų, kai vakare sėdite prie rašomojo stalo, šalia yra puodelis arbatos ir sausainių, o į jūsų kabinetą švelniai šviečia mėnulio šviesa? Tada nesugadinkite šios kūrybinės atmosferos nepatogia rašomojo stalo kėde! Pasirūpinkite šia gerai paminkštinta OfficeVision biuro kėde ir supkitės pirmyn ir atgal, kad pagreitintumėte savo minčių procesą. Tačiau jei reikia kūrybinės pertraukėlės, taip pat galite patogiai atsiremti į tinklinį atlošą, o reguliuojama juosmens atrama ir plati sėdynė suteikia tvirtą ir patogią atramą.
Kiti šios biuro kėdės privalumai iš pirmo žvilgsnio:
- Atsilenkiantys porankiai; stumkite kompiuterio kėdę po stalu, kad sutaupytumėte vietos
- Tvirtas plieninis pagrindas su nailoniniais ratukais; užtikrina maksimalų stabilumą iki 120 kg
- 15° supimo funkcija; reguliuojamas pasipriešinimas
- Kvėpuojantys tinkliniai apmušalai
Išsami informacija apie gaminį:
- Spalva: juoda
- Medžiaga: plastikas, putplastis, nailonas, plienas
- Dydis:
- Bendras dydis: 66 x 60 x (99-107) cm (D x Š x V)
- Sėdynės aukštis (nuo grindų):
- Sėdynės matmenys: 53 x 53 cm
- Atlošo aukštis ir plotis: 53 x 51 cm
- Rankų atramų aukštis (nuo sėdynės): 22 cm
- Didžiausia statinė apkrova: 120 kg
Pristatymo apimtis:
- 1 x biuro kėdė su tinkliniu užvalkalu
- 1 x Allen raktas
- 1 x priedai
- 1 x naudojimo instrukcija (DE, EN, IT, FR, ES)
OfficeVision Pastabos:
- Nelaikykite gaminio ilgą laiką tiesioginiuose saulės spinduliuose.
- Saugokite gaminį nuo aštrių ir smailių daiktų, kad nepažeistumėte paviršiaus.
Gaminio aprašymas
Dažniausiai užduodami klausimai
Taip, prekę galite grąžinti per 30 dienų nuo pirkimo.
Bet jei praeis daugiau laiko – vis tiek kreipkitės, ir mes įvertinsime grąžinimo galimybes.
Kviečiame užsukti pas mus Vilniuje Kareivių g. 2B ir padėsime išsirinkti.
Taip, galime. Dirbame su SABIS sistema.
Nuo 2025 m. sausio 1 d. visi viešosios įstaigos pirkimų dokumentai (sąskaitos faktūros) privalo būti laiku įkeliami į SABIS sistemą. Šis reikalavimas taikomas visiems pirkimams, siekiant užtikrinti skaidrumą ir tinkamą atitiktį teisės aktų nuostatoms.
Taip, išrašome išankstines sąskaitas faktūras.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.