SKU: EXOFC010W01
Balta biuro spintelė
165,77 €
Kategorija Spintos biurui
Gamintojas OfficeVision
Svoris 22,6 kg
Spalva
Pakuotės svoris (kg)
Pakuotės matmenys (cm)
Garantija (mėnesiais)
Pristatymas (4-7 d. d.)
15,99 €
Perkate didesnį prekių kiekį?
Didesni užsakymai – geresni pasiūlymai! Pasitarkite su mūsų komanda dėl išskirtinių nuolaidų.
Aprašymas
Mobilus pjedestalas baltos spalvos
Optimizuokite darbą biure
- Ar jūsų stalą dengia dokumentų krūvos? Tvarkingai juos laikykite šioje mobilioje OfficeVision pjedestalo dėžutėje!
- 3 stalčiai, pakabinamas aplankas ir nuimamas skyrius kanceliarinėms prekėms laikyti užtikrins, kad visas biuro reikmenis galėsite laikyti tvarkingai ir greitai surasti.
Stabilus, praktiškas ir lankstus
- Nesijaudinkite dėl šios dokumentų spintelės stabilumo! Kiekvienas metalinis stalčius gali išlaikyti iki 15 kg svorį, jame įrengti aukščiausios kokybės pilnai ištraukiami bėgeliai, todėl jį galima sklandžiai ištraukti ir įstumti.
- Ar norėtumėte konteinerį perkelti į kitą kambarį? Už jus tai padarys 5 spintos ratukai, iš kurių 2 yra užrakinami.
- Nesvarbu, ar dirbate biure, ar namuose, su šia dokumentų spinta galite atsisveikinti su chaosu ant darbo stalo ir padidinti savo produktyvumą.
Išsami informacija apie gaminį:
- Spalva: balta
- Medžiaga: plienas, metalinė rankena
- Dydis: 39 x 48 x 60 cm (D x Š x V)
- Svoris: 18,5 kg
- Didž. Vieno stalčiaus statinė apkrova: 15 kg
Pristatymo apimtis:
- 1 x mobilus pjedestalas
- 1 x biuro reikmenų stalčių organizatorius
- 1 x pakabinamas aplankas
- 1 x priedų pakuotė
- 1 x instrukcija (DE, EN, FR, IT, ES)
OfficeVision Pastabos:
- Didžiausia vieno stalčiaus apkrova yra 15 kg. Neužpildykite stalčių sunkesniais daiktais
- Vaikams draudžiama lipti ant gaminio ar žaisti su juo, kad išvengtumėte sužalojimų dėl apvirtimo.
Dažniausiai užduodami klausimai
Taip, prekę galite grąžinti per 30 dienų nuo pirkimo.
Bet jei praeis daugiau laiko – vis tiek kreipkitės, ir mes įvertinsime grąžinimo galimybes.
Kviečiame užsukti pas mus Vilniuje Kareivių g. 2B ir padėsime išsirinkti.
Taip, galime. Dirbame su SABIS sistema.
Nuo 2025 m. sausio 1 d. visi viešosios įstaigos pirkimų dokumentai (sąskaitos faktūros) privalo būti laiku įkeliami į SABIS sistemą. Šis reikalavimas taikomas visiems pirkimams, siekiant užtikrinti skaidrumą ir tinkamą atitiktį teisės aktų nuostatoms.
Taip, išrašome išankstines sąskaitas faktūras.
Atsiliepimai
(0)
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.