SKU: DJOFC50BK
Užrakinama mobili biuro spintelė juodas
145,20 €
Pristatymas (4-7 d. d.)
9,99 €
Perkate didesnį prekių kiekį?
Didesni užsakymai – geresni pasiūlymai! Pasitarkite su mūsų komanda dėl išskirtinių nuolaidų.
Aprašymas
Juodos spalvos rakinamas mobilusis pjedestalas
Visi svarbūs dokumentai saugiai vienoje vietoje
- Mobiliame pjedestale yra vietos įvairiems dokumentams ir biuro reikmenims.
- Viršutiniame stalčiuje yra papildoma lentynėlė, kurią galima naudoti rašikliams ir biuro reikmenims laikyti.
- Du iš keturių ratukų, kurie sukasi 360 laipsnių kampu, galima tvirtai užfiksuoti, kad pjedestalas tvirtai ir saugiai stovėtų savo vietoje.
Reguliuojamas pakabinamos kartotekos stalčius
- Apatinį stalčių galima naudoti kaip pakabinamą DIN A4 formato kartoteką.
- Jei turite didesnių ar mažesnių dokumentų, pavyzdžiui, juridinio, F4 ar laiško formato, pakabinamos bylos stalčių galima reguliuoti naudojant stalčiaus skirtukus.
- Prie apatinio stalčiaus pritvirtintas ritinėlis, kad būtų lengviau ištraukti bylų sistemą ir niekas nesulenktų, jei stalčius ilgesniam laikui būtų paliktas atidarytas.
Saugiai užrakinama ir puikiai telpa po stalu
- Sraktas su 2 raktais vienu metu užrakina 2 stalčius, kad visi dokumentai būtų saugiai laikomi dokumentų spintoje.
- Dėl 54 cm aukščio kilnojamasis pjedestalas taip pat telpa po standartiniais rašomaisiais stalais ir sutaupo dar daugiau vietos.
OfficeVision pastaba:
- Būkite atsargūs montuodami ratukus.
Išsami informacija apie gaminį:
Spalva: | juoda (OFC50BK), balta (OFC50WT) |
Medžiaga: | plienas |
Matmenys: | 39 x 54 x 52 cm (plotis x aukštis x gylis) |
Svoris: | 15,22 kg |
Pristatymo apimtis:
- 1 x mobilusis pjedestalas
- 1 x priedų krepšys
- 1 x naudojimo instrukcija (DE, EN, FR, IT, ES)
Dažniausiai užduodami klausimai
Taip, prekę galite grąžinti per 30 dienų nuo pirkimo.
Bet jei praeis daugiau laiko – vis tiek kreipkitės, ir mes įvertinsime grąžinimo galimybes.
Kviečiame užsukti pas mus Vilniuje Kareivių g. 2B ir padėsime išsirinkti.
Taip, galime. Dirbame su SABIS sistema.
Nuo 2025 m. sausio 1 d. visi viešosios įstaigos pirkimų dokumentai (sąskaitos faktūros) privalo būti laiku įkeliami į SABIS sistemą. Šis reikalavimas taikomas visiems pirkimams, siekiant užtikrinti skaidrumą ir tinkamą atitiktį teisės aktų nuostatoms.
Taip, išrašome išankstines sąskaitas faktūras.
Atsiliepimai
(0)
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.