SKU: FROBN55BK
Ergonomiška kompiuterio kėdė
255,31 €
Kategorija Ergonominės kėdės
Gamintojas OfficeVision
Svoris 17,2 kg
Spalva
Pakuotės svoris (kg)
Pakuotės matmenys (cm)
Garantija (mėnesiais)
Tipas
Ypatybės
Su atrama galvai, Su atrama juosmeniui, Su porankiais, Su ratukais
Maksimalus svoris (kg)
Pristatymas (4-7 d. d.)
0,00 €
Perkate didesnį prekių kiekį?
Didesni užsakymai – geresni pasiūlymai! Pasitarkite su mūsų komanda dėl išskirtinių nuolaidų.
Aprašymas
Ergonomiška kompiuterio kėdė
Pakreipimo kampo reguliavimas
- Norint reguliuoti pasvirimo kampą, pirmiausia kėdės atlošą reikia pastatyti į vertikalią padėtį (90°).
- Tada patraukite kėdės šone esančią svirtį į išorę.
- Dabar kėdę galite palenkti atgal nuo 90° iki 120° kampu.
- Norėdami užfiksuoti atlošą norimoje padėtyje ir sureguliuoti pasipriešinimą, pastumkite svirtį į vidų:
- Pasukite kėdės apačioje esančią apvalią sraigtinę rankenėlę, kad sureguliuotumėte atlošo pakreipimo kampo pasipriešinimą.
- Sukite rankenėlę pagal laikrodžio rodyklę, kad sumažintumėte pasipriešinimą; sukite rankenėlę prieš laikrodžio rodyklę, kad padidintumėte pasipriešinimą.
Išsami informacija apie gaminį
- Spalva: juoda
- Medžiaga: plastikas, putplastis, nailonas, plienas
- Dydis:
- Aukštis: 116-126 cm
- Platumas ir gylis: 65 x 53 cm
- Sėdynės aukštis (nuo grindų): Sėdimosios dalies matmenys: 52 x 50 cm
- Atlošo aukštis ir plotis: 72 x 45 cm
- Rankų atramų aukštis (nuo sėdynės):
- Svoris: 15,4 kg
- Maksimali statinė apkrova: 120 kg
Pristatymo apimtis
- 1 x biuro kėdė su tinkliniu užvalkalu
- 1 x šarnyrinis raktas
- 1 x priedai
- 1 x instrukcija (DE, EN, IT, FR, ES)
OfficeVision Pastabos
- Nelaikykite gaminio ilgą laiką tiesioginiuose saulės spinduliuose.
- Saugokite gaminį nuo aštrių ir smailių daiktų, kad nepažeistumėte paviršiaus.
Dažniausiai užduodami klausimai
Taip, prekę galite grąžinti per 30 dienų nuo pirkimo.
Bet jei praeis daugiau laiko – vis tiek kreipkitės, ir mes įvertinsime grąžinimo galimybes.
Kviečiame užsukti pas mus Vilniuje Kareivių g. 2B ir padėsime išsirinkti.
Taip, galime. Dirbame su SABIS sistema.
Nuo 2025 m. sausio 1 d. visi viešosios įstaigos pirkimų dokumentai (sąskaitos faktūros) privalo būti laiku įkeliami į SABIS sistemą. Šis reikalavimas taikomas visiems pirkimams, siekiant užtikrinti skaidrumą ir tinkamą atitiktį teisės aktų nuostatoms.
Taip, išrašome išankstines sąskaitas faktūras.
Atsiliepimai
(0)
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.