SKU: UFOSC05BW

Ergonomiška juodai balta darbo taburetė

0,00 
Kategorija
Gamintojas
Garantija (mėnesiais)

Tipas

Maksimalus svoris (kg)

Pristatymas (4-7 d. d.)
5,99 

Perkate didesnį prekių kiekį?

Didesni užsakymai – geresni pasiūlymai! Pasitarkite su mūsų komanda dėl išskirtinių nuolaidų.

Aprašymas

Ergonomiška juodos ir baltos spalvų biuro taburetė

Kruopštus apdirbimas

Ši biuro taburetė, kurią sudaro dėvėjimuisi atsparus audinys, stiprus automatinio grįžimo cilindras ir tvirtas pagrindas, yra ilgaamžė ir lydės jus daugelį metų. Be to, ji gali atlaikyti iki 110 kg apkrovą.

Biuro taburetė

Sėdėti, balansuoti ir judėti

Saugumas visada pirmoje vietoje. Todėl siūlome šią taburetę su neslystančiu padu. Tai užtikrina saugų naudojimą.

Biuro taburetė

Įsigykite šią taburetę namams

Dėl ergonomiško dizaino ši darbo taburetė yra praktiškas jūsų biuro ar kabineto priedas. Jos sėdynė apmušta 7 cm storio putplasčiu ir aptraukta orui pralaidžiu audiniu, kurio spalva yra viena iš daugelio – pasirinkite mėgstamą spalvą ir įsirenkite patogią taburetę savo kabinete!

Biuro taburetė

Išsami informacija apie gaminį

  • Spalva: juoda ir balta
  • Medžiaga: poliesteris, putplastis, aliuminis, plienas, plastikas, TPR (termoplastinė guma)
  • Sėdynės aukštis: 60-85 cm
  • Sėdynės dydis: Ø 33 cm
  • Pagrindas: Ø 36 cm
  • Svoris: 6,5 kg
  • Maks. Statinė apkrova: 110 kg

Biuro taburetė

Pristatymo apimtis

  • 1 x biuro taburetė

Biuro taburetė

OfficeVision Pastabos

  • Nenaudokite gaminio ant nelygių ar slidžių grindų!
  • Sėdėdami ant taburetės neiškelkite kojų nuo grindų vienu metu!
  • Nepakreipkite taburetės per daug.
  • Nesėdėkite ant taburetės krašto.
  • Vaikai gali naudoti gaminį tik prižiūrimi suaugusiųjų.
  • Nėščios moterys turėtų būti labai atsargios naudodamos gaminį.

Biuro taburetė

Dažniausiai užduodami klausimai

Taip, prekę galite grąžinti per 30 dienų nuo pirkimo.
Bet jei praeis daugiau laiko – vis tiek kreipkitės, ir mes įvertinsime grąžinimo galimybes.

Kviečiame užsukti pas mus Vilniuje Kareivių g. 2B ir padėsime išsirinkti.

Taip, galime. Dirbame su SABIS sistema.

Nuo 2025 m. sausio 1 d. visi viešosios įstaigos pirkimų dokumentai (sąskaitos faktūros) privalo būti laiku įkeliami į SABIS sistemą. Šis reikalavimas taikomas visiems pirkimams, siekiant užtikrinti skaidrumą ir tinkamą atitiktį teisės aktų nuostatoms.

Taip, išrašome išankstines sąskaitas faktūras.

 

 

Atsiliepimai

(0)

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Ergonomiška juodai balta darbo taburetė”

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *