Ergonomiška biuro kėdė su tinkliniu užvalkalu
Su atrama galvai, Su atrama juosmeniui, Su porankiais, Su ratukais
Perkate didesnį prekių kiekį?
Didesni užsakymai – geresni pasiūlymai! Pasitarkite su mūsų komanda dėl išskirtinių nuolaidų.
Aprašymas
Ši pasukama biuro kėdė
Ši pasukama biuro kėdė, kurioje dera naujovės ir patogumas, turi PU ratukus, tinkamus visų tipų grindims. Tačiau iš kitų standartinių biuro kėdžių ji išsiskiria ergonomišku dizainu ir kvėpuojančiu poliesterio tinklelio užvalkalu.
Naudodami šią ergonomišką biuro kėdę galite optimizuoti savo produktyvumą darbo valandomis, nes sumažinsite nuovargį ir stresą, kurį sukelia ilgas sėdėjimas. Visiems mums nepatogu būti prilipusiems prie kėdės nuo prakaito. Dėl kvėpuojančios medžiagos ji nebekvepia prakaitu!
Kėdė taip pat turi juosmens atramą, kuri sumažina spaudimą apatinei nugaros daliai ir stuburui. Daugiau nelaukite ir įsigykite šią nepakeičiamą darbo priemonę! Mūsų puikus klientų aptarnavimo skyrius pasirūpins jumis prieš ir po pirkimo ir atsakys į jūsų klausimus el. paštu per 24 valandas. Mūsų prioritetas – užtikrinti visišką jūsų pasitenkinimą. Rinkitės OfficeVision!
Išsami informacija apie gaminį:
- Spalva: juoda
- Gaminio dydis: 68,5 x 75 x (116-134) cm (plotis x gylis x aukštis)
- Sėdynės aukštis: 44-54 cm
- Sėdynės plotis: 53 cm
- Sėdynės gylis: 54 cm
- Porankių aukštis (nuo sėdynės): 21-27 cm
- Atlošo aukštis: 71,5-80 cm
- Pagrindo Ø: 70 cm
- Ratukų Ø: 60 mm
- Kaiščio Ø: 11 mm
Medžiagos
- Ratukai: PU
- Atlošas: poliesterio tinklelis
- Sėdynė: putplastis, poliesterio tinklelis
- Svoris: 20,5 kg
- Maksimali apkrova: 150 kg
Pristatymo apimtis:
- 1 x biuro kėdė
- 1 x šarnyrinis raktas
- 1 x techninės įrangos krepšys
- 1 x naudojimo instrukcija (DE, EN, FR, ES, IT)
Dažniausiai užduodami klausimai
Taip, prekę galite grąžinti per 30 dienų nuo pirkimo.
Bet jei praeis daugiau laiko – vis tiek kreipkitės, ir mes įvertinsime grąžinimo galimybes.
Kviečiame užsukti pas mus Vilniuje Kareivių g. 2B ir padėsime išsirinkti.
Taip, galime. Dirbame su SABIS sistema.
Nuo 2025 m. sausio 1 d. visi viešosios įstaigos pirkimų dokumentai (sąskaitos faktūros) privalo būti laiku įkeliami į SABIS sistemą. Šis reikalavimas taikomas visiems pirkimams, siekiant užtikrinti skaidrumą ir tinkamą atitiktį teisės aktų nuostatoms.
Taip, išrašome išankstines sąskaitas faktūras.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.