Ergonominė biuro kėdė su atrama kojoms
Su atrama galvai, Su atrama juosmeniui, Su porankiais, Su ratukais
Perkate didesnį prekių kiekį?
Didesni užsakymai – geresni pasiūlymai! Pasitarkite su mūsų komanda dėl išskirtinių nuolaidų.
Aprašymas
Paprasta biuro kėdė su atrama kojoms
Darbas yra svarbi mūsų gyvenimo dalis. Tačiau išgyventi biure nėra taip paprasta. Todėl OfficeVision norėtų jus paremti šia biuro kėde. Ji gali išlaikyti iki 150 kg svorį ir yra ergonomiško dizaino.
Kėdės vadovui privalumai:
- Reguliuojamo aukščio 360° pasukama kėdė
- Sėdimoji dalis aptraukta didelio tankio refleksinėmis putomis
- Kvėpuojantis, atsilenkiantis ir fiksuojamas atlošas su tinklelio užvalkalu
- Gulsčiuko funkcija, leidžianti sėdynei ir atlošui judėti kartu
- Minkšta kojų atrama gali būti pailginta iki 42 cm. Jis šiek tiek pasviręs, kad puikiai prisitaikytų prie kojų išlinkimų
- Dirbtinės odos porankiai; reguliuojami aukštyn ir žemyn
- Reguliuojamas galvos atramos aukštis
- Reguliuojama juosmens atrama
- Niloniniai universalūs ratukai, kuriuos galima pasukti 360°
- Surinkti galima be papildomų įrankių. Viskas, ko jums reikia, tai į pristatymo komplektą įtrauktas implanto raktas
Įneškite šiek tiek jaukumo į savo biuro kasdienybę ir palaikykite motyvaciją su šia OfficeVision biuro kėde!
Išsami informacija apie gaminį:
- Spalva: juoda
- Medžiaga: didelio tankio refleksinės putos, tinklinis audinys, nailoninis žvaigždinis pagrindas, nailoniniai universalūs ratukai, dirbtinės odos porankiai
- Dydis: 68,5 x 70 x (116-133) cm (D x Š x V)
- Svoris: 18,5 kg
- Maks. Statinė apkrova: 150 kg
Pristatymo apimtis:
- 1 x biuro kėdė
- 1 x šarnyrinis raktas
- 1 x konteineris su priedais
- 1 x instrukcija (DE, EN, FR, ES, IT)
OfficeVision Pastabos:
- Nesėskite ant sėdynės krašto, kad kėdė neapvirstų.
Dažniausiai užduodami klausimai
Taip, prekę galite grąžinti per 30 dienų nuo pirkimo.
Bet jei praeis daugiau laiko – vis tiek kreipkitės, ir mes įvertinsime grąžinimo galimybes.
Kviečiame užsukti pas mus Vilniuje Kareivių g. 2B ir padėsime išsirinkti.
Taip, galime. Dirbame su SABIS sistema.
Nuo 2025 m. sausio 1 d. visi viešosios įstaigos pirkimų dokumentai (sąskaitos faktūros) privalo būti laiku įkeliami į SABIS sistemą. Šis reikalavimas taikomas visiems pirkimams, siekiant užtikrinti skaidrumą ir tinkamą atitiktį teisės aktų nuostatoms.
Taip, išrašome išankstines sąskaitas faktūras.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.